Jumaat, 2 April 2010

Aku Bukan Pendendam

Jangan jadikan aku seorang Pendemdam wahai manusia,
Jangan jadikan aku sebagai permainan kehidupan dari kerana kesilapanmu,
Jangan jadikan aku terus memburumu kerana aku belum puas untuk membalas dendamku,
Jangan terus mengejarku kerana sifatmu yang hanya bertopengkan manusia..

Jangan jadikan aku manusia paling kejam kerana telunjukmu.


aku boleh menjadi seorang yang sangat Jujur,baik dan sgt baik
aku jua boleh menjadi seorang sangat penyayang,
aku juga boleh menjadi sahabat yang paling ikhlas utk sesiapa.
tp jangan biarkan aku menjadi pendendam hanya kerana permainan mu..

dendam ini takkan berakhir..sebagaimana engkau musnahkan hidup aku..aku xkan puas untuk melihat dirimu merasa sebaiamana aku merasainya...

yakinlah dendam ini xkan berakhir..sehingga hujung nyawa aku..

dendam kesumat..



Karya: cekak_pu3

3 ulasan:

PuTeRi CaHaYa berkata...

ish2... sapa kah dia itu?

puteri_cekak berkata...

sekdar isi hati :)

Unknown berkata...

Pernah terfikir untuk berdendam tapi takut terlapau kerjakan dendam hidup sendiri merana 😣 jadi aku mbik keputusan untuk elak bertemu dengan siDIA supya aku dpt lupakan apa yg siDIA pernah buat dkt aku dulu 😌