Selasa, 19 Januari 2010

aku pun xtau..

Ini Celita ada la hal suka-suka ..wa punya suka ..wa talak kisah apa olang kata wa tetap wa..
ada aku terdengar orangg selalu buat buat pandai tp "hakikat" dia sendiri pun xtau apa yg dia ckp
dia sendiri xpaham apa yang cuba dia samapaikan sehingga org yang mendegar pun pikiaq dua kali .."betui ka apa mamat ni dok merapu?"..tu la bisikan kecil seorang gadis comel yang berada disebelahku semasa dalam bilik mesyuarat...
yang aku hairan dia tak putus-putus bagi idea yang agak bernas tp kurang inteleknya..huahua.aku plak dah jadi bengongg.sabab yang kena minit aku.. inilah manusia..banyak akalnya banyak la ragamnya..baru aku tau..

utk aku :-
p/s : tulis ja apa yg dia merapu
senyum ja bila di bentangkan idea
cermin diri sapa aku ngan dia
aku bos ka dia bos???
kalau aku xsuka aku sendiri mau ingat
jadi pikirlaa sendiri...

Tiada ulasan: