Sabtu, 12 Disember 2009

Ini Sbb Kerana Gila Bowling....duit aku kena telan

TiPaH tERTIPU..atau Aku YG tertipu..

Tarikh 10 Disember Jam 11.08 minit malam bunyi msg dari hp aku..

aku membaca ayat msg tersebut " assalamualaikum kepada semua peserta pertandingan bowling anjuran Northernbionaf ventureingin dimaklumkan bahawa pertandingan tersebut telah dibatalkan atas sbb bendahari kejohanan telah menghilangkan diri berserta wang penyertaan.Laporan polis telah di buat walaubagaimanapun wang penyertaan anda akan dikembalikan tp mengambil sedikit masa.kami amat menyesali segala kesulitan yang berlaku dan berharap agar anda semua memahami situasi kami.setiap peserta akan dihubungisemula sedikit masa lagi untuk penyerahan wang penyertaan anda.Saya mewakil Northernbionaf memohon maaf ribuan kemaafan atas masalah yang timbul ini."
Aku Membayar yurang penyertaan Rm50

Dua Kali postpon
Dan kali ni....bendahari melarikan diri???
apa ceritaa..
aku bersama teman aku dah daftar kami seramai 4 org rm 50 x4 =Rm 200
kami tertipu ka..atau nak bersabar..
kawan aku mengamuk sakan ..
lagi sorang suruh buat laporan polis
lagi sorang belum tau lagi
dan aku blrrrr... tp masih marah..

Tiada ulasan: