Ahad, 3 Januari 2010

Musical Drama Ko-tai

Wah...wah ini adalah kali pertama aku tengok pementasan musical drama secara life di Armenian street..mana taknya kalau kawan aku diana ni xajak aku ,aku pun tak tau.jalan ceritanya agak simple tapi punya seribu pengertian.apapun syabas dan menjadi kenagan terindah.sebab aku antara peminat diana sejak mengenalinya di pementasan teater gelanggang tuk wali






cuba teka saper kat belakang tu...nmpk macam semut yg juga nak enter frame..dghn hp nyer..



bergambar dgn pelakon ko-tai..

4 ulasan:

Deana Amane berkata...

thanks byk2 sebab dtg & enjoy d show!

puteri_cekak berkata...

aisehh..tak yah thanks..aku sukaa tgok..hg berlkon laa..

jinggo berkata...

eh kat mana aaa temapat tu....
tak tau pon aku.....

puteri_cekak berkata...

yo yo oo ja jinggo xtau..bukan jinggo ada sekali ka...