Jumaat, 20 Januari 2012

Selamat Datang 2012

First of all...

Selamat Tahun Baru ...

Rasanya dah lama sangat x update blog aku ni,sampai nak berhabuk dah kot...lani aku dah cuci balik,kasi bersih,renovate seket..muka pun dah tukaq..xdak apa yang menarik sangat tp,aku sangat menanti tahun 2012.aku harap tahun ni akan merubah segala kisah hidup aku.... dan yang paling penting nak cari perubahan hidup semaksima mungkin..nak cari saham "akhirat" semaksima yang mungkin..

Terima Kasih
Terima Kasih kepada sudi yang menegurku
kerana teguran itu membawa perubahan padaku,

Terima Kasih kepada yang sudi memujiku
kerana kadang-kadang pujian itu juga boleh membuat aku selalu tersenyum,

Terima Kasih kepada yang sudi memarahiku
Kerana kemarahanmu itu mengingatkan aku tentang ada nya syaitan laknatullah
dan sudah pasti api kemarahan itu buat aku sentiasa mengingati perlunya ada kesabaran,

Terima Kasih kepada yang sudi menyayangiku
Kerana kasih sayang itu membuat aku rasa bersyukur kepada Alllah s.w.t
kasih sayang itu adalah nikmat yang paling sukar untuk didapati..

Terima Kasih kepada sudi yang sanggup menjadikan aku sebagai musuh,
Kerana amaran mu itu membuat aku sentiasa mengingati ALLAH S.W.T
lantas membuat aku jadi terus untuk membuat kepada kebaikan pada sekeliling..

Terima Kasih kepada yang sudi mempermainkan jiwa aku yang kadang AGAK bendul NI,
kerana buat aku lebih matang dalam mengenal insan disekeliling aku bak kata pepatah yang mana kaca mahupun permata,

Terima Kasih kepada yang sudi mendoakan kesejahteraan aku,
doa itu adalah anugeraH Allah s.w.t untuk aku,
kerana doa itu aku telah berjaya untuk jadi lebih kuat,lebih tabah,dan terus menambahkan semangat aku untuk terus berpijak pada bumi yang nyata.


Akhir sekali tak kira apa laa korang nak buat kat aku,...aku tetap akan mengucapkan Ribuan Terima Kasih..

Nukilan Terkejut :-
Puteri Cekak...

Tiada ulasan: